PAKDOS DİLEK YARIMADASI'NDA

13-04-2016 16:45:46
-1- 1  26-27 Mart 2016 tarihinde Pakdos olarak, Bafa Gölü- Dilek Yarım Adasında çadırlı kamp yaptık. Cumartesi günü Bafa Gölü ve Herakleia Antik Kenti’ni gezdik. Oradan hareketle Mirotos Antik Kentini ve Balat Külliyesini ziyaret ettikten sonra Doğanbey Köyündeki kamp alanına vardık. Rüzgar zorlamışta olsa çadırla mızı kurduktan sonra, akşam yemeğini Karina Balık Restorantta yedik. Yemekte Adnan Aşağıçay bağlaması, Ece Duruman gitarı, Mevlit Özil darbuka, Devrim Özil tef ve sesi, İnci Duruman da sesi ile 55 kişilik Pakdos ekibine unutulmaz bir gece yaşattılar. Kamp alanında Denizli’den götürdüğümüz kamp ateşini yaktık. Eğlence burada da devam etti. Sabah 8.30’da deniz kenarında keyifli sabah kahvaltımızı ettikten sonra eski Doğanbey köyündeki Milli Park Müzesini ziyaret ederek, taş ile yapılmış Rumlardan kalan taş evleri gezip fotoğraf çektik. Daha sonra 15 km lik Doğanbey köyü- Kuşadası Milli parkı girişi arasındaki parkurda yürüyüşe başladık. Parkurda Çam ağacından sandal ağacına, defne ağacından zeytin ağacına, kekik-adaçayına kadar geniş bir bitki çeşitliliği var. Ege Denizini ve Sisam Adasını seyrederek kanyonda Milli Park girişinde yürüyüşümüz son buldu. Saat 21.00 sularında Denizli’ye ulaştık.
YORUM YAZ
BU HABER HAKKINDA YAPILAN YORUMLAR
Okur yorumları, kişilerin kendi görüşleridir. Bu yorumlardan sorumlu değildir.